miss...

OKEY... Denise började skälla på mig när hon kom hem eftersom jag klagade på att jag hade ont i ryggen, Hon tyckte jag skulle kolla upp mig!!!? GULLIGA UNGE!!
Jag har ont i ryggen för att jag inte jobbat på länge helt enkelt, jag var trött som ett ösregn idag när jag kom hem och illamående pga av att jag knappt druckit något på hela dagen.
Konstig i huvudet ....Hmmm...det där kan man isåfall diskutera? För ibland känner jag mig väldigt yr och konstig men inte är det något som jag tänker på direkt, merrän när det isåfall inträffar och det är ju tyvärr mer och mer ofta.

SÅ MITT FÖRRA INLÄGG....
GLÖM DET!

Jag mår bra :)


Kommentarer
Postat av: jayne

KOLLA upp dig!

Även om det är ngt du brukar ha så... är det ju inte ok.

Kan vara blodbrist till exempel, ja huvudvärken och yrheten. I såfall tar man ett enkelt blodprov och är det så, ja då får du tabletter. SÅ...??? :)

Att man är trött första jobbeveckan är inte så konstigt, men om du har känt dig yr innan också.

SÅ... ring Vårdcentralen och boka tid.

Kram

2011-07-21 @ 09:05:04
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0