Mysig kväll/natt

Hade en jättetrevlig kväll igår med christoffers föräldrar Carina och Göran, ja även christoffer och lisette och christoffers bror och hans flickvän var ju där.
Carina kom och hämtade oss här hemma halv 6 och när vi kom hem till dom så blev vi bjudna på varsen god kylande drink och lite tilltugg såsom minitacos,minivårrullar, små kryddkorvar, småkex med god ost på och ja lite annat..jättefint.
Till middag bjöd dom på ugnsrostade potatisklyftor som hon hade gjort av bakpotatis, kotlett i god sås och sallad, yamma,,yamma!! ;)
sen blev det gottebord och dricka och tiden den bara flög iväg och rätt vad det var så var klockan 04:00 och det hade börjat ljusna ute, vi satt ute precis hela tiden.
Var hemma ca kvart i 5 och då blev det sängen på en gång och idag har jag sovit till 13:30 men ändå känner jag mig lite seg.
Trevliga föräldrar verkligen..jordnära om man säger så, så nu står det på vår lott att bjussa hem nästa gång.

Tyvärr missade jag att ta så många kort men ett par st blev det i alla fall.



Detta hade jag på mig!




en stor härlig pool hade dom i sin trädgård :) och en stor studsmatta


på kvällningen


en god pannacotta som carina hade gjort och som vi fick till efterrätt

Mycket trevlig kväll så tack carina och Göran!  :)

Kommentarer
Postat av: jayne

TREVLIGT!!!!!!

Snygg klänning du hade!!!!

2011-07-10 @ 21:42:21
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0