Norge i all sin ära



Med tanke på bombattentatet den 22/7-2011

VILKEN VÄRLD LEVER VI I??????


Kanske dags att börja reagera?
kanske dags att börja protestera?
kanske dags att göra något åt vårt nuvarande samhälle?
kanske dags att säga STOPP?

När ska vi människor växa upp och kunna säga ifrån på skarpen?
När ska vi våga gå emot alla andra?

Jag vill så gärna, men jag kan inte helt själv!

UT MED ALLT SKIT FRÅN EUROPA...Låt skitet åka hem och kriga i sina egna delar av världen!
VI vill inte ha det i vår del av världen!
Men kanske ändå?
Eftersom man bara tackar och tar emot...Mer o Mer och MER......Utan att reagera och utan att protestera!!

VART SKA VÅR VÄRLD SLUTA?

Mina tankar går till mina barn,barnbarn och barnbarnsbarn!

VÅGAR JAG LEVA IMORGON?

Kommentarer
Postat av: Elsa Burholt - Foto och modeblogg

ja det var ju riktigt läskigt det som hände idag.. :S

2011-07-22 @ 23:39:23
URL: http://elsaburholt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0