recept-löst

Dagen idag har varit helt ok och likaså igår, då var jag hemma hos mamma och klippte mig och som vanligt låg halva mitt huvud på golvet när hon var klar ;) ( SKOJJAR) ...nä det blev jättebra och jag blev nöjd fastän hon tog en ganska rejäl bit som jag själv hade bett om att hon skulle göra. Det blir lite mer volym när det är lite kortare.

Idag har ju vädret varit toppenbra och skönt att jobba faktist...skönt att slippa regnet i alla fall som har varit nu ett par dagar. Samtidigt är det ju jobbigt att jobba när det är 'FÖR* varmt och vad jag har hört så ska det bli ganska varmt och fint framöver?? ja vi får se vad man kan lita på?

Nu får jag snart ta och börja sätta fart med mina recept igen känner jag..det har varit lite ont om dom nu i sommar kan jag tycka och idag blir det heller inget märkvädigt..grillade köpta hamburgare, potatisskivor och god kall bea sås.
Däremot imorgon ska jag fixa ett nytt recept, kommer dock inte ihåg om jag har gjort det innan men vi får väl se, jag lixom både känner igen receptet och inte, men det kan ju vara att jag kanske har kollat på det ett antal gånger och därav tror att jag har testat på det?
Jag har ju lixom bloggen för att kunna lägga in mina recept och sen gå tillbaka och kolla :) 


Fick lite nytta gjort när jag kom hem som att bädda rent i Mr D sovrum, tvättat upp ett par maskiner, duchat i härligt svalt vatten, satt in rendisken från diskmaskinen och satt in den smutsiga däri.

Resten av kvällen blir det bara till att KOPPLA AV OCH SE GLAD UT! :))

Ja grilla nu snart såklart!
men annars önskar jeg alla en bra Tisdagkväll!

kramis



Källa: sökmotor på internet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0