tallrik bäst i test

Ja i alla fall om man får tro på Smulan
Lyckades hitta ganska stora midsommartallrikar igår när jag var på Ekohallen innan jag hämtade henne.
Imorse testade jag en på henne och det är perfekt!! Hon kommer varken åt att slicka på det gamla såret eller nu på dom nya såren :)
man ser genast på henne att hon trivs bättre med tallrik kring huvudet istället för den där sjukhustratten.
Däremot ska hon ha tratten på natten, då vågar jag inte lämna henne ensam med bara tallriken eftersom hon nog kan få av sig den lättare än tratten.
Hon är piggare idag men ändå ledsen över att inte få gå ut, och såren dom läcker ganska mycket var..äckligt och illa luktar det, men jag försöker tvätta rent så ofta jag kan och har även smörjt in huden runtikring med lite silon salva.

VI SKA NOG FIXA DETTA SMULAN!



min lilla Midsommarflicka ;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0