upptagen säng..

Det var ju en som verkligen fastnade för min nya säng ;) och det var madame smulan


hon tyckte det var jättespännande att komma upp dit och nosa på alla dom nya sakerna, sen i nästa veva när jag kollade in i rummet så hade hon lagt sig till rätta ;)) på den sidan där jag vill sova oxå!
Och på tal om lilla smulan, hon har piggnat till avsevärt och det är jätteskönt att se :)
Det enda nu är att hon är väldigt lös i magen utav antibiotikan, men det går väl över hoppas jag...ska i alla fall in med henne imorgonbitti för att ta bort stygnen och då ska jag samtidigt fråga hur länge till jag måste behålla henne inne, för nu börjar hon bli liiiite otålig på att inte få lov att komma ut, Dock har hon varit förvånadsvärt snäll med tanke på att inte få komma ut, Hon har inte sagt ett knyst om det merrän suttit och kollat *längtansfullt på kattluckan* ;))
Nu har hon även börjat med sina vanliga ljud, hon kommer och pratar med mig..så nu börjar hon verkligen bli sitt RÄTTA JAG IGEN *L*
Ska oxå bli otroligt skönt att få slippa det där med mediciner..på onsdag är sista dagen för antibiotikan.

*SMULANS HUSAPOTEK*



JAJA...nu ska jag ta och bädda ner mig i min goa nya säng

tjolavippen på er och ha en god nattsömn!

Kommentarer
Postat av: jayne

hi hi hi hi katter är för roliga!!!

Ser lite msyko ut när man inte ser hennes kropp...bara ett huvud och talrik :)

Sov gott.

2011-07-17 @ 22:33:13
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0