midsommar

Midsommaraftonen firades här hemma tillsammans med Jeppe och Beccy.
Det var längesen jag såg beccy så det var kul att se hur magen på henne hade växt, klär henne jättebra att vara gravid tycker jag :) kan inte riktigt fatta att det är mitt barnbarn som ligger där inne och gottar sig ;)
Vädret var ju inget vidare, men jag hade gett mig sjutton på att vi skulle sitta ute oavsett..det var väldigt skiftande med moln och sol om vartannat och när solen kom fram så blev det jättevarmt men när den sen gick i moln så blev det genast kallt, men vi lyckades ändå parera in så att vi kunde sitta utomhus och äta...är det midsommar så är det.


beccy och bebben ;) Elias/Wilma?


Här är det framdukat utomhus ;)






En trevlig stund att sitta så ute och äta tillsammans, senare blev det dock lite kallt så vi gick in i köket och började spela lite poker, Denise var fruktansvärt grym på det där och vann mer eller mindre hela tiden :))
Har hört av Jeppe O Mr D att Lisette är grym, men att Denise oxå ligger tätt intill henne :))


beccy och Jeppe i speltagen.


Denise började med några få marker

men efter en stund såg det ut såhär på bordet framför henne.


:))

En lugn och avslappad midsommar har det varit så tack Jeppe och Beccy för en fin afton.

OCH GOD FORTSÄTTNING PÅ SOMMAREN ALLA ANDRA!

Kommentarer
Postat av: lisette

jag tar det försiktigt mamma :) kan ta tre st om dagen. :)



ser ut som ni hade en väldigt lugn och skön midsommar. och magen har blivit stooor <3

2011-06-25 @ 21:35:55
URL: http://lajsette.blogg.se/
Postat av: Beccy

Tack själv Annette! var verkligen jättetrevligt. Kram <3

2011-06-25 @ 22:44:54
URL: http://rebeccanielsen.bloggo.nu
Postat av: maria (beccys mamma)

ni såg verkligen ut att ha de mysigt....o ja du, har hela tiden trott på att de blir en liten kille...men nu börjar jag tvivla...men men....vi lär ju snart få se...längtar såååå

kram Maria

2011-06-25 @ 23:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0