nya mattor

Vad gör man  om det är dåligt väder och inte kan hitta på något roligt? Jo man åker ut och shoppar ;)
Idag fick jag hem två fina mattor till köket och jag är helnöjd med dom, ger lite färg bland allt det vita.




Mattor som man även kan tvätta så det är helt perfekt!  dom var inte så dyra heller, kostade bara 149 kronor på Rusta :)
Köpte lite annat smått där oxå men inget av värde att visa här..däremot var jag inne på Bolaget och köpte mig ett par cider och just nu sitter jag och smuttar på just denna


gotteligottgott ;)

Nu ska jag däremot påbörja dagens middag som kommer bli Bulgarisk korvgryta..ska bli spännande!
Recept kommer sedan.


Bye for now


Kommentarer
Postat av: Petra

Riktigt härliga mattor... Blir glad av dem

2011-06-18 @ 16:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0