nyfiken i en strut

Min andra dag sem och jag har fortfarande inte gjort något vettigt av dagen idag, men det har varit skönt att bara vara hemma och slappa, Imorgon däremot ska jag nog bege mig till stan, ev city gross..kylen gapar tom här hemma och jag måste handla hem lite.
Det har ju inte varit så himmla varmt och vackert väder idag så jag har mest varit inomhus och som sagt inte gjort så mycket av nytta ;)
Just nu håller jag på dagens lätta middag och när jag stod och skar korv så kom smulan och tiggde :) Ja även hon tigger i mellan åt.




Här stod hon och tiggde korv och till slut blev bilden
*såhär*


hihi....nyfiken på kameran!
*lilla gullet*

oxå lägger vi in en sötis idag bara för det :))




Påminner lite om smulan det där!! ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0