only 1 day left

Wiiiiiaaaaaaaa!!
Nu är det bara en jobbedag kvar och jag känner mig så lycklig, men man ska kanske inte ta ut glädjen i förskott förrän jobbedagen imorgon är över, kanske det blir struligt på jobb sista dagen? Ibland är det ju så! men isåfall är det ju bara till att bita ihop och se glad ut, för man vet i alla fall att klockan till slut slår 15:15 :)) och då säger jag hasta lavista vi ses på Tis....ehh om fem veckor!
Jag ska inte ägna en tanke åt jobb på de veckorna, ska koppla bort varenda hjärncell som har med jobb att göra!
och vad ska  jag då göra under min sem kan man ju undra?
Jo jag ska bara ta dagarna som de kommer, Lisette har ju sem 2 veckor samtidigt som mig så ska fråga henne om vi ska över en tur till köpenhamn en dag och gå och strossa på ströget.
Vi ska upp till Eskilstuna ett par dagar, men annars blir det helt enkelt en dag i taget!
Man får ju hoppas på att det blir någerlunda strandväder oxå så att man kan utnyttja sin trädgård,tunnan och stranden.
Det kommer säkert bli hur bra som helst! :))

Kommentarer
Postat av: jayne

hua hua....Hoppas du får en underbar semester!!! Jag ska jobba TRE vecjkor till...sen är jag ledig i SEX veckor!!! Ja, ska ev in på gamla Nygamla) jobb i vecka 27 ngt..röja och slänga saker på min avdelning och planera med min kollega.men det är bara kul.

Kram på dej nu

2011-06-11 @ 18:55:53
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0