sommar du härliga sommar

Ja jisses vilka fina sommardagar det har varit och man blir glad i hela kroppen trots att jag jobbat sen i Lördags,Även idag har det ju varit ett toppenväder men nu är det RIKTIGT KVAVT och man sitter rätt upp och ner och bara svettas, så nu blir det strax en ljummen dusch för mig, känner mig helt klibbig på hela kroppen, men man ska väl inte klaga? snart har de ju lovat sämre väder igen, ja fr om imorgon har jag för mig?
Nu ska jag bara jobba tre dagar, sen har jag äntligen semester, får ju bara hoppas på att man får samma tur med vädret detta året som det var förra året under semestern!! :)
Bilen som jag har nu funkar bra, nu har jag ju kört den hela helgen och nu börjar man vänja sig och det bästa av allt är att där är AC i den ;) såååå skönt nu när det är varmt ute. Det enda jag stör mig på just nu är att den är Grön...bläääää.....jag gillar inte gröna bilar,,,hmmm...kanske man skulle ta och måla om den? ;)

Ucsh nä, jag måste ta mig en svalkande dusch här nu.




ADJÖKEN SÅ LÄNGE


Kommentarer
Postat av: Petra

Har du högklackat? Fint!

2011-06-07 @ 20:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0