vila i frid

Min lille älskling har dött, ett avslutat kapitel och nu får jag ta och börja om med en annan bekantskap, Lära känna hur den funkar, men jag kommer alltid sakna dig min lilla ford ka, på Tisdag åker du in till skroten men förhoppningsvis så kan du kanske få leva vidare genom att någon ev tar några delar från dig?
Saknar dig redan men just nu har jag en ww golf som jag ska lära mig att tycka om, känner mig inte fullt nöjd men tanken på att vara utan bil fungerar bara inte, så jag får ge denna nya en changs helt enkelt!



SÖRJD OCH SAKNAD


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad har hänt henne. Sörjer med dig. Men du får nog bra med den andra. Tror hon vill köra på RINGVÄGEN I stället för att ta genägar HA HA



Ha de bra Kramar från mig till dig Puss

2011-06-03 @ 19:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0