WOW......

Solen har varit framme idag och man är ju mer eller mindre smärre chockad!! :) men tyvärr så var den ju inte det imorse när jag bestämde mig för att sticka ut och shoppa i brist på annat roligt, (hade jag vetat i förväg att det skulle bli så fint så hade jag minsann stannat i min trädgård och lapat sol för kung och fosterland) MEN MEN...nu är det ju som det är! Jag åkte iväg och har faktist haft en bra dag förutom en VARM BIL! men där e jag lite knepig...jag gillar hellre att ha fönsterna nerrullade än att ha AC:N igång...Hmmm....säg vad inte jag är knepig med!!! ;)
Först åkte jag i alla fall till ÖB där jag handlade lite småsaker som man alltid vill ha hemma typ, gick därefter in på Emmaus och där hittade jag lite fina babykläder och ett par söta babyskor 110 riksdaler för 4 plagg och ett par skor, söta var dom oxå!


Detta kommer dom att få på Fredag (Midsommarafton) när Jeppe och Becky kommer hit.

Därefter körde jag till Mobilia, men JISSES vad dom håller på att ändra om där då, jag kände knappt igen mig och trots att jag bara jobbar ett stenkast därifrån så är jag sällan på det hållet.
Jag skulle ju in på bolaget och köpa en bag in box men icke hittade jag något bolag där inte???? Var sjutton har dom gjort av det?
jaja, i alla fall så tog jag mig en tur inom mobilia nu när jag ändå var där lixom och där var det sig ju likt :)
Hittade en massa fynd, dom rear ju nu ganska mycket bland sommarkläder och annat så jag hittade lite i alla fall
Bl.a detta:


en pncholiknande tröjja med spets längs hela vägen från armen ner till resåren


Här provade jag den och den är himmla mjuk och gosig ;)


den här fina kjolen med ganska stora fickor framtill och denna kan man även ha på vintern med ett par stövlar
snygg som bara den! 75 spänn.


En till söt kjol tillsammans med en vit.beige blus och högklackat= supersnyggt 75 riksdaler även denna.


ett par supersköna tunna sommarbyxor som man nog kan gå kädd i dygnet runt, just bara för att dom är så tunna och sköna!


oxå denna enkla blus..ser inte så mycket ut på bild, men himmla skön och lättsam en varm sommardag som IDAG TYP! ;)) men just nu börjar de svarta molnen gadda ihop sig igen *suck* men någon gång ska jag nog få glädje av mina sommarkläder som jag köpt idag? TROR NI INTE?
Denise har  to.m badat i tunnan idag så varm det var ett tag


jag ville oxå jättegärna hoppa i men tyvärr eftersom jag har *månadens skit* så fick jag ju avstå.

Dagen idag har varit bra men nu är jag fattig och nu behöver jag LÖN!  ;)

Dags att fixa till dagens middag.
och under tiden kan ni lyssna på denna jättebrae låt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0