avslappat och skönt!

FREDAG och helgen har precis börjat!! såå harrrrliiiiigt,så haarrliigt!!
Sitter här och småsmuttar på ett glas vitt vin som faktist smakar skapligt gott

,
california ett torrt vitt vin med fruktig och syrlig smak, Mmmm...inte alls dumt faktist, absolut inte det där söta som klibbar fast i munnen på en så fort man tar en klunk, lite kul oxå att prova på olika sorter :)

Känns så jätteskönt att man nu har hela helgen framför sig och jag ska verkligen NJUTA men innan jag kan börja njuta fullt ut så måste jag bara gå upp och ta mig en skön ducsh, smörja in mig med en go lotion och sen sätta på mig *slappekläder* ÄLSKAR att gå med slappekläder hemma,finns nog inget bättre än det och sen bara veta att man kan sitta uppe hur länge som helst och man kan gå och fixa och dona här hemma hur man vill och man kan se ut som man känner för,
BORT MED SMINK...PÅ MED MYSKLÄDERNA...SMUTTA PÅ LITE VIN...LAGA LITE GOD MAT I LUGN TAKT
HELT ENKELT BARA HAAAARRRRRLIIGT!!!

Ikväll blir det detta till middag


en typiskt enkel rätt en fredag när man bara vill flukta runt och se allmänt avslappad ut :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0