där ute öser det ner!

Såå härligt! Det smattrar som bara den på uterumstaket och jag sitter här inne i värmen och luktar go utav LDB lotion, när jag kom hem från jobb idag så var jag så frusen att jag gick direkt in och hällde upp ett hett härligt bad med massor av skum (älskar skumbad)  Satt där en bra stund och bara njöööt av det varma skummiga vattnet! :)
Tur att man har både ducsh och badkar att välja på, för det mesta blir det ju ducshen men visst är det bara så skönt att få sätta sig i ett varmt bad mellan varven?  
Denise hade tänt upp lite stearinljus så det alstrar ju värme även det :) så nu känner jag mig väldigt,väldigt avslappad och skön precis som man ska göra på Torsdagskvällarna :)) Det bästa av allt är att jag slipper ställa mig och laga mat, för eftersom det bara var Denise o jag som var hemma och åt igår så blev där ju massor kvar, så vi får helt enkelt äta lite restmat idag men det gör inget eftersom det var så gott och t om Denise som ibland kan vara lite kräsen tyckte att det var jättegott!! :)

Regnet det VRÄKER ner utanför, men jag är lika glad för det
JAG ÄR JU INOMHUS!!! ;))




hej hopp gummisnopp, nu ska jag ta och sätta på en maskin tvätt och tvätta upp jobberocken!!

pösski


Kommentarer
Postat av: Petra

Så kul att du börjat skriva oftare. Kul att läsa. Kram

2011-03-17 @ 18:12:36
Postat av: lisette

haha ja, den blev mycket finare :D nu har du heeeeelg.

2011-03-18 @ 11:58:38
URL: http://lajsette.blogg.se/
Postat av: melissa

jätte fin blogg :)

2011-03-18 @ 22:20:24
URL: http://melissatouma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0