dejlig rosa...Del 2

Hemkommen från jobb och frusen som bara den, men är det konstigt med tanke på detta rent ut sagda ***SKITVÄDER***???? Att det aldrig kan bli lite värme? Jag är så förbaskat trött på detta blåsande och gråa väder! Det var ju fint nu i helgen men kallt som attan!! och solen...ja hon tittade ju inte fram sådär jättemycket som de egentligen lovat! Jo  kanske i Norrland?, men vad har vi för glädje av fröken sol ända där uppe? 

JAJA..nu har jag nyss slängt ihopa en snabblagad pizza med färdig deg och med gott pålägg på så nu ska den strax skjutsas in i ugnen.

Förresten så hittade jag låten igår på you tube som denise ska provsjunga 

*jag vet en dejlig rosa*

oxå då en nyare version med Robbyn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0