kärlek


*bildkälla: google sökmotor*

Gud vad jag ÄLSKAR mina barn!!! och Gud vad de älskar varandra!!! :)))
Man såg inte det när de allihopa bodde hemma men  nu kan jag verkligen se och HÖRA!! och det gör mig så fruktansvärt glad...ja JÄTTEGLAD!!!
Lisette och Denise var t ex som katt och råtta med jämna mellanrum här hemma innan när Lisette bodde hemma och det berodde ju mycket på att Lillasyster gick in och snodde saker utav storasyster...Ohhh..my good...det var ibland som att man bara ville försvinna hemmifrån och inte ta någons parti alls, det var faktist synd om Lisette jättemånga gånger, hon gick och köpte kläder,smink,smycken, skor etc...etc... och sen helt plötsligt var något försvunnet från hennes rum och vem var då skyldig om inte *lillasyster* Hon BARA ÄLSKADE LISETTES RUM JU!!! och varje gång hon kom in dit så kliade det i fingrarna av att få låna både det ena och det andra!!
Jag tror att hon lånade många gånger i typ *smyg* men lika många gånger så glömde hon bort att låna i bara *smyg* och det var just de gångerna som det blev LIV I LUCKAN här hemma! :))
Man kan ju skratta åt det nu...men DÅ....Ohhhh...jag önskar inte min värsta fiende dom gångerna Lisette kom hem och skulle ha något och det sen helt plötsligt var försvunnit... Ihhhh...då gick det elefantsteg i trappan, dörrarna smälldes så att listerna gick sönder, grannarna undrade om vi hade en varulv hemma typ ;)
Nä men, nåt ungefär så var det i alla fall!

Idag saknar de varandra som bara den  och Lisette har bjussat Denise på Bio, och vad jag förstår så ringer de varandra ganska ofta!
Lisette ömmar för sin syster jättemycket och det känns så skönt att veta!
Som mamma kan jag förstå att man vill se sina barn komma överens och att de helst håller kontakt livet igenom men som syster till två bröder så vet jag att det inte alltid funkar så, inte för att jag inte har kontakt med mina bröder!!! Men det kunde ju absolut varit bättre om man säger så och det är inte deras fel och inte mitt fel, utan det har helt enkelt bara blivit så. Däremot funderar jag på att göra slag i saken och bjussa hem mina bägge bröder med respektive, på middag/grillat en dag nu i sommar.
Händer alltför sällan att vi bjuder hem varandra och ändå kostar det så lite!

Så japp..det blir mitt nästa projekt!

Nu väntar jag bara hem Denise som säkert vill berätta om Lisettes och hennes syskonstund!! ;))

I LOVE YA ALLA 3

puss//mamma


Kommentarer
Postat av: lisette

hahaha så roligt du har skrivit mamma <333

2011-03-31 @ 22:21:05
URL: http://lajsette.blogg.se/
Postat av: Alexandra Ekstrand - frisörelev ♥

HEJ BRUDEN! kika länkarna nedanför om du är sugen på att tävla. hoppas att någon passade dig, annars ber jag om ursäkt för att jag störde. PUSS & KRAM



http://alexandraekstrand.blogg.se/2011/march/t-som-i-trippeltavling.html#comment



http://alexandraekstrand.blogg.se/2011/march/t-som-i-tavling-i-samarbete-med-ilovemylaptop.html#comment

2011-04-01 @ 17:47:52
URL: http://alexandraekstrand.blogg.se/
Postat av: Jayne

Underbart!!!

Jag älskar också när jag hör sönerna prata om saker, de förstår inte min glädje över det...men att ha fler barn är ju liksom för att de ska ha kontakt med varandra. Ja det var därför jag vill ha syskon till äldstingen.

Men det där med att låna..visst var det ngn som lånade en dator från Lisette... :)

Kram på dej

2011-04-02 @ 09:28:41
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0