my beatiful doter!

HEEEJSAN!!
det var längesen!! :) vet inte vad det är med mig men jag glömmer min blogg mer och mer? får kanske inte tillräckligt med respons för att fortsätta? eller vad kan det vara?
jaja...strunt samma...idag har dagen varit helt underbar, började med att min lilla prinsessa Denise väckte mig enligt överenskommelse


söt som en sockerärta var hon ;)
Jag körde henne och hennes vännina till Munkhätteskolan och vi gick och kollade om vi kunde hitta det men det verkade som om vi hade kommit till ödemarken?? :)
Till slut såg vi en tjej och henne frågade vi och japp, hon visste exakt var de skulle eftersom hon själv skulle dit !
Jag var tvungen att köra hem eftersom jag tvättade men Denise lovade att ringa så fort det var klart.

VÄNTA.....VÄNTA.....VÄNTA,,,,,,,,,,


Jaaa,,,,VÄNTAN var nästan olidlig här hemma, men så till slut ringde hon och sa att allt hade gått bra, Hon hade fått sjunga inför tre personer och när hon var klar hade de sagt att de var *nöjd* med henne :))
Nu kan vi bara VÄNTA OCH SE VAD SOM HÄNDER?!!

Annars idag så har jag tvättat och städat, lagat middag och tvättat håret och nu är då klockan plötsligt snart halv 8???? fattar inte riktigt var tiden tar vägen? Snart är det ju dags att gå och sova *suck*

Nu bjuder jag på en osminkad och ful Annette från idag!

kram på er!



Kommentarer
Postat av: Jayne

Ja visst är det svårt att hitta!!!! Vi var där fär två år sedan med Vickepågen...

Håller tummen nu för henne!!!!

2011-03-25 @ 21:29:25
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0