mys hemma hos L & C

Idag blev det en tur hem till Lisette för att kolla hennes och Christoffers nya soffa och gud så fin den var och §dessutom skön att sitta i, man kan riktigt fläka sig i den och bara slummra framför tvn där hemma ;) tror jag flyttar hem till dom en vecka eller två ;)))) sjukar mig och bara slappar i deras STOOOORA soffa, ja för den var verkligen ganska stor och dom kan t om fixa så att det blir en dubbelsäng utav den...men det är nog det dom har tänkt på misstänker jag, dom visste att jag skulle komma förr eller senare *hihi*

JÄTTEFIN!!!


(LISETTE FLÄKER SIG I SOFFAN)


Ni ser, domhar varsen divan att bara ligga och slappa på och sen hade de en annan del oxå som man för in där som bordet står och *vips*  så blir det som en säng!! :)
Nu börjar det verkligen likna ett hem hos dom, bara lite smådetaljer som saknas såsom tavlor och så, men det kommer ju så småningom.
Dom bjussade på god frukost i alla fall med te och goda bullar som Christoffer vart och handlat


en härlig stund att sitta där och snacka lite helt allmänt! :)
snygg lampa har de oxå ovanför matsalsbordet



Verkligen kul att se och jag älskar att se min tös trivas med sin lägenhet, Jag frågade om hon hade köpt nya kläder på sistone? Hmmm,,,men nej...det enda hon köpt har varit saker till sin lgh :)
Jag ser fram emot att få komma dit på middag så småningom, umgås och snacka och sova över och sen vakna till en god frukost :=)

Jaja, idag har det inte blivit någon middag här hemma, men imorgon får jag väl fixa till något enkelt, jag har köpt min nutrilette och den startar jag med imorgonbitti, tänkte jag skulle dricka 3 påsar om dagen, sen två frukter eller nån sallad emellan. Ska hålla på med det fram till semestern och förhoppningsvis kan man väl kanske gå ner nåt kilo? Vi får se och jag lovar att uppdatera!!


Kommentarer
Postat av: lisette

haha såå många foton du tog. det såg jag inte :D



du får koma hit och så dricker vi lite och sen går vi ut :D hade varit riktigt roligt eller så är vi här och så går vi ut och äter :D

2011-03-22 @ 16:49:14
URL: http://lajsette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0