Nutrilett-Time

så var det söndag igen och nu är snart denna helgen slut *snyft* trist att helgerna går så himmla snabbt men samtidigt är man ju ett steg närmare semestern :)) något positivt i det hela.
Jag vill så gärna åka till Ullared för att bara shoppa loss ordentligt, handla en massa fina babykläder till Jeppe o Becky och andra fina saker till sig själv. Jag vet att Lisette oxå vill dit så nu ska jag bara försöka övertala Jeppe att köra, kan kanske vara lite svårt men med lite tjat o gnat så fixar jag det säkert ;))
Idag ska jag köpa hem Nutrilett


Vill gå ner ett par kilo till sommaren och tänkte att jag skulle dricka sån här varannan dag och sen äta nyttigt de andra dagarna en tid framöver.
Så är det ju varenda år..man vill gärna bli lite lättare inför den kommande sommaren.
Ska se om jag kan sticka in om Öb och se om de har? kanske är dom lite billigare än dyra konsum?
Isåfall börjar jag med det redan imorgonbitti.
Nu ska jag gå och fixa till mig och sen köra iväg.

by for now!


Kommentarer
Postat av: Mamma

synd ni ska till Ullared Hade gärna följt med . Men jag ska åka till Tyskland O man har ju int råd med allt

Pysski min lilla Dotter

2011-03-20 @ 19:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0