nyfrissad

Nu är jag hemma igen efter att ha varit hemma hos mamma och Nisse hela dagen sen klockan 9 imorse.
Vi käkade frukost tillsammans som blev ägg o sill och smörgås, Nisses egna sillsorter och hans egna inlagda gurka :) smakade underbart och det är alltid trevligare att sitta tillsammans med andra när man äter frukost.
Mamma fixade håret på mig och  jag blev nöjd.
Sen innan jag körde hem så körde jag in om coop extra och storhandlade hem lite mat, så nu kan man titta in i kylen igen utan att få den där känslan av att kunna försvinna in i kylskåpet ;) och ja nu ska jag laga lite middag här hemma som vi egentligen skulle haft igår men som inte blev av eftersom vi hade sånt problem med internet.
Sen lär det bli soffhörnet resten av kvällen har jag en känsla av! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0