en lugn valborg

sitter med en god kopp morgonkaffe och vädret ser ut att bli bra även idag, trots att de lovat sämre väder framöver, men man får ju vara glad så länge det håller i sig!
Igår blev det en lugn valborg, Denise åkte hem till Lisette och jag satt mest ute i trädgården och solade.
kvällen var oxå väldigt lugn och jag fick Mr d att laga middag :) Det blev inget annat än fiskbullar i dillsås och pasta till det *hehe* så något kompliceret var det verkligen inte, men gott blev det och det är huvudsaken.
Det blev heller inget handlat igår men det ska det bli idag, ska gå ut på nätet och kolla när de öppnar.
En ny rusta butik har öppnat vid jägersro så jag tänkte jag skulle köra dit och kolla, annars är där ju även jysk som man kan slinka in på. :)
så nu ska jag gå och fixa till mig en aning.

bye for now


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0