ett MÅSTE till 1 juni

Hmmm...ja nu MÅSTE man ju bara ta och köpa sig ett jojo-kort hur illa man än tycker om det! för från och med 1 Juni så kan man ju inte ta bussen och betala med kontanter----sjukt---sjukt---SJUKT!!! Även om det är bra på sitt vis pga rånrisk och så men jag tycker ändå det är sjukt med tanke på att man sällan eller MYCKET SÄLLAN tar bussen, typ bara i nödfall och nu ska man helt plötsligt vara tvingad till att köpa ett kort för flera hundra kronor ( om ifall att)
Hur ska det sluta i affärerna? ska man snart inte kunna handla för kontanta pengar där heller? menar serviceyrke som serviceyrke!!!
Ibland händer det ju faktist att jag tar bussen som när jag och Denise går på Bio t ex..men det är ju oxå enda gången, ( ja oxå när bilen går sönder :) ) men det händer ju inte en gång varje månad precis...Jag vet absolut inte vad jag ska köpa mig för ett kort som lönar sig bäst för just mig och Denise? men jag får väl förfråga mig om det där, ska höra med Lisette om hon ev har ett förslag? Och hur länge varar de där korten egentligen? Finns säkert många olika alternativ, man ska bara veta de olika alternativen först.
jaja...man har till Måndag på sig.

jäkla jojokort


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0