FOREVER LOVE

Igår var Lisette hemma och hon stannade över tills idag, det var jättetrevligt att ha henne hemma och vi hade det allmänt trevligt med lite grilltajm och annat mys o pys. Kändes lite som att hon bodde hemma igen :))
Denise och Fredrik tyckte det var jättekul att ha henne här.
Hon hade presenter med sig till mig och Denise, från Milano där hon och Christoffer varit i fyra dagar.
Jag fick en jättegod parfym och två snygga nagellack ( kanske det är dags att fixa sina naglar snart igen ) Eller vad säger du Lisette...en heldag på stan? Gå och shoppa, fixa våra naglar, ta en fika eller middag på nåt uteställe? Även Denise kan ju få följa med denna gången!

Detta fick jag av min underbara tös:


parfymen luktar riktigt sommarfrächt typ ( vatten-vind)
nagellacken är oxå riktigt fina sommarfärger

så tack GUMMAN!



Idag har vi varit på Ikea och shoppat lite, inget märkvärdigt alls, mest bara lite sånt där småplock..hittade ett fynd på påslakan och örngott för 29 kronor styck..och det var absolut inget fel på det,har bäddat med det idag och det ser riktigt fint ut. BILLIGARE ÄN SÅ KAN MAN INTE FÅ DET!!! :)) och även Lisette köpte sig två par.
Jag bjussade på middag Kycklingfile,pommes,sallad och vitlöksbröd...smakade underbart eftersom ingen av oss ätit frukost *hihi* så detta blev typ både frukost och middag på en och samma gång.
Efter Ikea körde vi till platagen på svågertorp och köpte lite utomhusblommor till trädgården, vi var även inom rusta och onoff där Lisette kollade kamera.

Har heft en jättebra da tillsammans med min lilla dotter och önskar att detblir fler sådana dagar!
TACK LISETTE FÖR ATT DU FÖRGYLLER TILLVARON IBLAND



älskar dig NU och för ALLTID!!


Kommentarer
Postat av: lisette

tack själv världens bästa mamma!!! :D älskar dig :) det var riktigt roligt att komma hem.... men den där sista bilden kan du väl ändå ta booort? hahahahah

2011-05-21 @ 21:22:18
URL: http://lajsette.blogg.se/
Postat av: jayne

Hur gick det med naglarna ja...höll de bra????



Minns när jag Piddra flyttade hemifrån..i början var vi ganska ofta hemma hos pappsen och lillsyrran.. sov där lite då och då.. undrar om det gjorde han lka glad som det gör dig att ha din dotter (och så klart son) hemma... hi hi hi hi...

2011-05-26 @ 11:08:49
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0