Ja se det regnar..

....ja se det regnar, det var väl roligt HURRA!! ;)
Ucsh vad det vräker ner här utanför fönstret


Jag som trodde att det skulle bli fint väder även idag, men tjii..där bedrog jag mig!
jaja, inte mycket man kan göra åt,jag är mest glad att mitt huvud är ok idag..hade malande värk hela dagen igår och det är jobbigt när ingenting hjälper.
Nu har jag nyss varit uppe och ducshat och tvättat håret och ätit lite frukost och när håret har torkat så ska jag bege mig till Ekohallen och se om jag kan hitta någon present till Benjamin och även till Tina som fyller år idag.
Sen blir det en runda hem till Nisse och mamma där Nisse ska bjussa på ärtsoppa *mumma* hemmagjord SÅKLART!! Smakar ju alltid godast!
Mamma och jag ska köra in en runda till nyöppnade Lucky food som ligger vid värnhem..har inte varit där sen dom öppnade så det ska bli kul. ( även om de bara har mat ) ;) kanske hittar man något spännande i matväg? kanske några roliga kryddor? för kryddor är alltid kul att exprimetera med!! :)

Nu dags att leta fram lite kläder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0