LÄNGTAR!!!

Ja nu längtar jag verkligen först och främst till min semester som sker om 3 veckor efter denna, sen LÄNGTAR jag oxå enormt mycket efter mitt lilla första barnbarn som kommer i Augusti, Innan har jag inte kännt så mycket av det där känslomässigt men NUUUUU!!! nu kan jag bara föreställa mig att få passa den lilla krabaten så ofta som möjligt, åka buss upp till stan med barnbarn och vagn, gå och shoppa och skämma bort det lilla knyttet :) få lov att mata honom/henne med lite god mosad banan eller annat smarrigt sött o gott! (kanske t.om fisk???) hihi....ja mina ungar gillade fisk när de var små alla tre, och fortfarande så älskar de fisk.
Köpa lite små söta coola kläder till *den* spelar ingen roll ifall det är en pojk eller flicka, jag ska vara VÄRLDENS BÄSTA FARMOR :)) Oavsett!!! gud vad jag LÄNGTAR!!
Tänk bara att få hålla en liten baby i sin famn igen, känna den där LJUVLIGA babydoften MMMMMMmmm.....

GUD VA MIN LÄNGTAN E STOR!! :)))



Kommentarer
Postat av: Mamma

Hi Hi Ha HA Ja den liknar både Farmor o Farfar Men jag hoppas den lilla krabaten blir sötare Gammle Mormor längtar oxå. Men vet ej om jag vågar hålla en så liten i min famn. Men jag ska göra det. För det är ju mitt första Barnbarnsbarn Kram blivande Farmor

2011-05-17 @ 22:58:53
Postat av: annette

mamma: nä jag säger detsamma, man kanske inte ens vågar hålla en sån liten hihi...men sååå kul det kommer att bli!! Inte så långt kvar nu ju :))



kram

2011-05-18 @ 06:21:34
Postat av: jayne

SÅ härligt det låter... nu fick du mig att också se fram emot dagen när jag blir farmor.. ja hoppas jag blir det..men det får så klart dröja!!!!! :)



Härligt... du vet om att du sedan kan vabba som farmor... ha ha ha ha.. helt ärligt!!!

2011-05-26 @ 11:10:50
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0