lite kamera smakprov

Idag blev det grillat här hemma, jag hittade billiga fläskkotletter på konsum i Nydala, dom skulle gå ut idag men grillar man dom samma dag så är det ju inga problem.
Till det blev det sallad och coops potatisgratäng :(  INTE GOD!!! i alla fall inte om man jämför med min egna hemmagjorda gratäng ;) men i NÖDFALL funkar det!
Nu ska jag bara jobba imorgon oxå sen är det ÄNTLIGEN LEDIG HELG! :) ska bli så skönt, och denna Lördagen är det bestämt att vi ska träffas...vi tjejer från *förr* ska bli så trevligt, förra gången vi skulle träffas så var ju jag dålig och inte kunde komma..men denna gången sååå :)) Ser jättemycket fram emot det!
Har testat min nya kamera lite idag och jag är jättenöjd med den, den tar bra närbilder oxå, som jag saknat att mina andra kameror har kunnat göra.
Här är lite ex på dagens bilder.




Lite marinerade kotletter på grillen



Middagen i sin helhet




Potatisgratängen som INTE är någon höjdare! ;)

OXÅ TVÅ FINA NÄRBILDER SOM JAG TESTAT MIG FRAM TILL





Jag älskar min kamera redan och ännu mer roligt är det nu när jag har lärt mig redigera mina foton med ramar och annat :) så det lär bli mååååånga mer foton i framtiden *hihi*
Men nu är det dags att hålla kväll.

SOV GOTT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0