mormors bageri

Idag vaknade jag ganska sent och när jag väl vaknade så var det bara till att stressa, eftersom vi bestämt klockan tolv utanför www.mormorsbageri.se Jag skulle ju egentligen tvättat håret innan men eftersom klockan var halv 11 så fick det bara bli en snabb ducsh utan hårtvätt.
Jayne och Petra hade fått förhinder så de kunde inte komma :( Lite synd men det är ju sånt som händer.
Caroline jobbade och jag var lite orolig att inte Eva o anki heller skulle komma, men jag åkte i alla fall upp till stan och gick mot bageriet och där stod Eva och väntade, Vi gick in och beställde och tog varsen smörgåstårtbit med räkor, ganska stor bit var men ingen av oss åt upp den eftersom den var otroligt torr i brödet.
Även Anki dök upp ca två timmar senare eftersom även hon hade jobbat och då tog jag en kopp kaffe och en kaka tillsamans med henne, Vi satt och småpratade om allt mellan himmel och gjord ända till klockan 18...timmarna går väldigt snabbt när man sitter så och pratar :) Det var jättetrevligt och jag hoppas att det inte dröjer så länge tills nästa gång.
Nu e jag hemma och JÄTTEHUNGRIG, så Denise är iväg och beställer Pizza till oss, ska bli himmla gott nu när man är så hungrig!
Hunden o katten är oxå hungriga,så nu ska jag ta och fixa lite mat till dom.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0