MORS DAG...

...OCH JAG VAKNADE GLAD!!

mina UNDERBARA UNGAR kom hem i morse och överraskade mig :) då låg jag fortfarande på soffan och sov djupt!! :)
Sååå fint av dom och det hade jag verkligen inte väntat mig, menar när de bodde hemma så blev dom ju alltid påminda om att det var mors dag men nu har dom ju sina egna liv,sina egna lgheter och ja då tror man helt plötsligt att dom inte kommer att komma ihåg det där med mors dag/fars dag/ födelsedagar och annat? MEN SÅ FEL JAG HADE! :)
Fick en helt underbart fin vit korg där dom hade pyntat med lite gott-saker, så himmla söt den var och jag blev JÄTTEGLAD!



OCH SAKERNA SOM FANNS I KORGEN:


ETT CHOCKLAD MED SÖT TEXT!


( home is there my mum is!) SÅÅÅ SÖTT!!!


(SÖTA GELEHJÄRTAN)



( tre söta fina rosafärgade rosor låg oxå i korgen, en från var och en ) :)




Tack mina tre underbara ÄNGLAR jag ÄLSKAR er över allt annat i Livet!!


Kommentarer
Postat av: lisette

det glädjer mig att du blev glad mamma :))

2011-05-30 @ 00:07:37
URL: http://lajsette.blogg.se/
Postat av: lisette

tack ska du ha :DDD

2011-06-01 @ 14:17:40
URL: http://lajsette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0