Ny kamera men ingen Bil

Igår fick jag då min efterlängtade kamera och jag är såklart överlycklig över den och än så länge helt Nöjd, Inte så komplicerad och den verkar ta bra bilder :) så jag tackar Mr D för den fina gåvan i förskott! :)
Mindre lycklig är jag över att min bil gick sönder i Måndags när jag körde hem från jobb, jag kom ända fram till Oxie centrum där jag gick in och handlade, sen när jag skulle köra hem igen så gick den inte att få igång.
Bela (grannen) fick hjälpa till att bogsera hem den.
Ohhh...jag saknade min bil som bara den igår när jag var på väg till jobb, men FRAMFÖRALLT när jag skulle hem från jobb...fyyy för att ta bussen och jag som skulle in och handla skor och annat igår.
Jag MÅSTE bara få rätt på min bil igen, annars blir det snart ett bilköp oxå..men helst av allt så hoppas jag ju att bilen går att fixa till. Utan bil hela sommaren kan jag inte ens tänka mig att vara, då kommer jag klättra på väggarna till slut.
Det värsta är ju när man vill storhandla!! Gå och asa på en massa kassar och sen sätta sig på en buss...UCSH...UCSH...UCSH...
Det värsta är ju att även Mr D inte har någon bil, så vi står lixom helt bil-lösa här hemma just nu!

SUCK



Kommentarer
Postat av: Malva

Jag tycker att det är rätt svårt att hitta en bra design till sin blogg - hur har du burit dig åt? Du har ju en jättefin blogg!

2011-07-13 @ 03:32:44
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0