sååå Nära...

Idag var jag ca 5 cm från att köpa mig en kamera, DOM var såååå fina allihopa och naturligtvis till vilka priser som helst :) men eftersom Mr D har sagt innan i veckan att jag ska få en av han när jag fyller gammal så vågade jag inte köpa mig en.....SAGT OCH GJORT....jag åkte direkt hem och tog honom i dörren och frågade rent ut...
-NU BANNE MIG FÅR DU SÄGA OM DET ÄR SANT ELLER INTE, ATT DU BESTÄLLT EN KAMERA TILL MIG?
-ja det har jag/ sa han
-FAN DET VAR TUR DÅ ATT JAG INTE KÖPTE EN IDAG, MEN DU...JAG VILL INTE HA NÅGOT KOMPLICERAT SKIT!!!

(*ehhhh, nu skäms jag lite för de där orden ju, hur bortskämd kan man bli egentligen*?)

Han lovade dock att det inte var en komplicerad kamera men ändå ganska dyr och i och med att han sa vad den ca kostade så tror jag ändå att det är något komplicerat skit  som det sen ska ta evigheter att lära sig!!?
Men jaja..jag kan ju inte gnälla, han har tanken där och det är det som betyder allt.

Nu blir det snart korvgrillning här hemma i trädgården..lätt,enkelt och gott

see ya



Kommentarer
Postat av: lisette

nii skulle ju handla miiiin????? :(((

2011-05-06 @ 18:45:54
URL: http://lajsette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0