skratt-Träning

Fredagen ÄNTLIGEN SLUT!!! nu e jag långledig till tisdag morgon..såå NICE!!
Har middag på G här hemma nu och det blir gotteligott GOTT...grillat med färsk baconlindad sparris..yamma...yamma!!! ;))
efter middagen blir det lite situps med Denise :)
Vi hade SKITROLIGT förra gången vi tränade men jisses vad ont i magen jag fick....Hmm....ja alltså inte av tränandet utan av allt skrattande, Kan man gå ner i vikt av att skratta bort magfettet? hahahaha jag bara undrar?? för det kändes faktist i min mage efteråt, och ändå tränade vi inte sååååå mycket...VI SKRATTADE MEST!!



(JAG PÅ GOLVET OCH KÄMPAR MED SKRATT BLANDAT MED SITUPS)

JA jisses vad kul man kan ha och jag ÄLSKAR mina barn eftersom dom ger mig den där extra kicken i livet!! :)


Kommentarer
Postat av: lisette

hahaha, du får se sen.. :D jag är nöjd. det är som ditt fast lite mörkare. jag har saknat det :) och jag gillar attd et skimmra lite rött. det är fint.



ahahahhaha ni är för tosiga alltslå :)

2011-05-27 @ 21:49:23
URL: http://lajsette.blogg.se/
Postat av: jayne

ha ha ha ha DETTA var kul för jag och Anton höll också på med detta i veckan. jag kan NÄMLIGEN inte göra situps... kan göra sid situps men inte vanliga..kommer inte upp med skuldrorna.. går liksom inte bara... Anton fattade inte och skulle försöka hjälpa mig..men han gav upp.

Dock kan jag plankan så jag kör den istället... ska visst vara bättre också har jag läst.

2011-05-28 @ 18:06:28
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0