Tiden rusar..

mätt och belåten är man nu efter dagens middag som bestod av fiskpinnar och potatismos


smakade väl helt ok men godare har man ju ätit! :)

Har suttit och kollat tågtider/priser upp till sthlm, jag är mer pigg på att ta tåget upp dit istället för bilen, Går dessutom snabbare med tåg oxå, men vi får se hur det blir med det?

Imorgon vankas det kalas för Benjamin som fyller hela 7 år...gud vad tiden går snabbt, jag tycker inte det var så längesen han var en liten knatting på 3-4 år och nu ska han helt plötsligt snart börja första klass!!
Känner för att slänga ihopa en sockerkaka eller annat gott, men först måste jag få hem Denise för hon måste isåfall handla till mig.
ska i alla fall ta mig en runda med Felix nu först, så får vi se sen om det blir en hembakt kaka eller inte?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0