tillbaka efter vårruset :)

Ja idag orkar jag skriva igen men igår var jag helt slut i huvud och kropp efter jobbet,  jag bara satte mig på soffan och degade hela kvällen, T om Denise fick laga middagen :)
Vårruset var verkligen trevligt och man fick ju en liten medalj när man kom i mål



Mitt Nr och min medalj ;)
5 km var det och även om man inte sprang så mycket så gick vi i rask takt i alla fall *hihi*
kan tänka mig att vara med även nästa år, kul med allt folk runtomkring.
och när vi kom till mål så fick man en picnicväska att äta där på plats, och det smakade helt underbart efter de där kilometrarna :)
Vi hade tur med vädret i alla fall, mesta tiden sken solen men när vi kom i mål så var det faktist ganska kallt!! och VISST är det kallt i vinden trots att solen är framme?? Vart blir värmen av??

Känner mig ganska trött även idag och ska snart nu sätta mig med Denise och kolla på en bra film som hon redan har sett, men tydligen var den så bra att hon vill se den ytterligare en gång med mig :)

Är sjukt sugen på att köpa mig en symaskin från NETTO som de anonserar om just nu...en singer för 899 kr...förr sydde  jag alltid mina egna gardiner och jag känner mig pigg på att ta upp det intresset igen, det finns ju sååååå många fina tyger att välja på när man själv kan sy. Hmmm...ja det är mycket som jag vill ha just nu...en kamera, en symaskin, en matberedare. ALLTING KOSTAR! och jag är ju lixom intresserad utav alla tre sakerna, så hur ska man kunna prioritera? Just nu står det nog mellan kamera och symaskin men som sagt *VILKET*?
får kanske köra med ELLE BELLE BI!! :)) och se vart det slutar?

Nåja..jag ska nog komma fram till ett vettigt beslut! men nu ska jag gå och sätta mig i soffan och hålla kväll.

ha en fin kväll


Kommentarer
Postat av: Nisse

ja ja gumman du fyller ju snart år så förhasta dig inte

Kram Nisse

2011-05-04 @ 19:51:06
Postat av: annette

:)) nej det ska jag inte Nisse!!



kram på dig o hälsa mamma

2011-05-04 @ 22:00:45
URL: http://loppingvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0