vårruset 2011

Då var det färdigtvättat och färdigstädat, nu ska jag bara ta och leta fram bekväma kläder till ikväll då


går av stapeln här i Malmö och det är första gången jag är med, det är min Chef som anmält mig och några andra från jobb, bl.a även Lisette..så jag ska hem till henne först och sen utgår vi från henne tillsammans :)
ska bli kul och spännande, inte för att jag är ett *fan* av att springa precis..men det kan ju vara roligt att enbart promenera oxå, eller springa ibland och gå ibland ;) NU SKULLE MAN BANNEMIG HAFT KAMERA!!!!
Hoppas, hoppas,hoppas bara att vädret håller sig någerlunda fint idag, som det är just nu så är det ju Ok men det är inte kul om det börjar regna!!
Oavsett vad så kommer det bli en kul upplevelse åtminstone och jag återkommer med hur det var :)


bildkälla: Google sökmotor


Kommentarer
Postat av: jayne

Oj! Impad är jag

2011-05-02 @ 19:08:43
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Emily

Schysst sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-05-08 @ 12:07:44
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0