min underbara dotter



Ikväll trodde jag nästan att det var sista gången jag skulle få se dig!! fy F-F vilken skräckupplevelse det var när jag sprang ut till bilen för att hämta upp dig.
Mitt hjärta var hela tiden i halsgropen och magen den knöt sig som aldrig förr.
MIN UNDERBARA DOTTER!!
jag vet inte vad jag hade gjort om något hade hänt dig?
Vill ALDRIG NÅGONSIN uppleva samma känsla igen och idag förstår jag verkligen föräldrar som av någon anledning blivit av med sina barn alldeles för tidigt!

Jag hoppas bara just nu att ALLT ORDNAR SIG RUNTOMKRING DIG så att man slipper vara orolig så fort du går utanför dörren, för det ska jag tala om min kära dotter...jag kommer vara LIVRÄDD VAR GÅNG DU GÅR UTANFÖR DÖRREN NU DEN NÄRMASTE FRAMTIDEN...men ändå vet jag med mig själv att jag inte kan hålla dig instängd...du måste ju få träffa dina vänner oavsett hur orolig jag än är!
Jag kommer däremot vara VÄLDIGT..VÄLDIGT VAKSAM PÅ VEM DET ÄR DU UMGÅS MED! och din mobil ska vara ÖPPEN HELA TIDEN!
Du ska veta att jag finns där för dig ALLTID...ALLTID!

ÄLSKAR DIG DENISE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0