två månader.....

Idag är det prick två månader kvar till självaste julafton


Ja herregud,,jag kan inte riktigt fatta att det är sant..ENDAST 2 månader och naturligtvis kommer dom två månaderna att gå jättesnabbt, har ju inte ens börjat diskutera julen ännu, alltså vart och hur vi ska fira den..En sak vet jag i alla fall, det kommer ju inte bli samma som de senaste jularna vi har haft de sista 2 åren då vi i familjen bara har varit tillsammans. Det har ju hänt ganska mycket sen förra julen om man säger så.
Jeppe och beccy har ju fått barn och naturligtvis vill ju dom fira sina jular tillsammans hädanefter och jag vet ju inte om de kanske ska fira med någon från hennes sida?
Lisette och Christoffer håller på att bryta upp med varandra och Lisette är ute efter ny lgh..och man vet ju inte om det kanske händer mitt under julhelgen, Mr D o jag har ju våra bekymmer och man vet inte hur det kommer sluta där heller? sååå japp....en jul som inte kommer vara sig lik dom andra jularna känns det som.
Men man får göra det bästa av det möjliga och det rent ut av kanske kommer bli toppenbra.
Julen jag mest längtar till är när Wilma kommer upp i året då hon börjar begripa sig på det där med tomte och klappar ;))) då kan det bli kanon att fira jul med lilla familjen,,,så egentligen hoppas jag kanske att dom firar med beccys familj detta året när Wilma är så liten,,,och sen att jag får fira med dom nästa jul..för då är hon ju 1 år och 4 månader och mer medveten om tillvaron :)

Ser Inte fram emot all julstress bara, men som jag säger VAR ÅR.....I ÅR SKA JAG FÖRSÖKA VARA UTE I GOD TID!!! hahaha....***önsketänkande från min sida***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0