hur korkad kan man bli?

Ja jag bara undrar? för idag känner jag mig verkligen ganska rejält KORKAD!! ;)
Jag skulle in och tvätta håret och eftersom jag är väldigt torr i hårbotten och har lätt för att få en massa mjäll så har jag fått ett specialshampo av Lisette, och detta shampo har jag ju använt en gång tidigare i veckan...så idag kände jag att det var dags igen att tvätta håret med detta speciella medel


(mot mjäll och torr hårbotten) :)

Ok...jag gick in och förberedde mig, sköljde av håret med varmt vatten, rotade fram tuben från toaskåpet och la en liten klick i handen och började smörja in håret...JODÅ...det kändes ganska normalt precis som det gjorde första gången jag använde det...Andra gången man ska smörja in håret så ska det ju uppstå ganska mycket lödder...sagt och gjort..tog en rejäl klick av medlet och började gnugga...GNUGGA O GNNNNUUUUUUGGGGA!!!
Var f-n blir löddret av tänkte jag?? Hmmm...tog lite medel till och fortsatte att GNUGGA.....*SUCK* fortfarande uppstod där inget lödder.
SHIT!!! VAD ÄR DET NU JAG GJORT FÖR FEL??? *tänkte jag och tog tag i tuben!!!!!!*

GHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA...vad hade jag gjort!!!!????

Jo jag hade lyckats smörja in hela mitt hår med detta


Loreals dagkräm för ansiktet!!! :)))))

jag trodde jag skulle smälla mitt av när jag såg det, men samtidigt började jag skratta hysteriskt och kollade mig i spegeln så att verkligen håret satt kvar som det skulle....MY GOOD...inte konstigt att det inte blev nåt lödder ju och inte konstigt att håret kändes väldigt strävt och konstigt!! :))
så jaaa..det var bara till att börja om från början med hela proceduren igen :) men gud vad jag kände mig dum inför mig själv..hahaha...men egentligen tur att man bara kan skratta åt det i efterhand *L*
MEN DET HAR JU BLIVIT EN DYR DAGKRÄM EFTERSOM HELA TUBEN NÄSTAN GICK ÅT!! hahahaha...

jag heter farmor Anka!! :))

Kommentarer
Postat av: Mamma

Så det var ju bra jag fick veta hur du tvättar håret!!!!Skyl då inte på mig mer när jag ska klippa dig För det är kanske därför håret ramlar av på dig HA HA

2011-09-02 @ 19:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0