magen i uppror!!

Detta blev min middag ikväll :)



ett kokt ägg delat i småbitar, kokt fisk som jag kokat i fiskbuljong,kryddpeppar och lagerblad, en klick keso

smakade underbart gott och mätt blev jag :))

Min mage har varit lite i obalans idag, det var tur att jag var hemma hos en VT som har ren toalett innan idag, för då var det riktigt akut..hahaha..
Men det är väl egentligen inte så konstigt att magen blir lite RUBBAD med tanke på att man ställt om kosten totalt..min mage är ju annars van vid mat med gräddiga goda såser, kakor o godis, bullar o gott pålägg MM..MM..och nu helt plötsligt har den fått vara utan både det ena och det andra ;))

SÅ INTE KONSTIGT ATT DEN PROTESTERAR LITEGRANNE :0)

annars mår jag toppenbra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0