sömn

Jag undrar egentligen om man kan sova sig trött??
Nu har jag sovit i 12 timmar och jag känner mig ändå mer trött än någonsin?
somnade halv 11 igår och vaknade nu för en halvtimme sen.
Visst är det väl skönt att sova ut ibland men inte ska man väl vara trött när man vaknar då? ;)
Idag vet jag inte vad som ska hända? får väl sätta mig och kolla igenom resorna igen och bestämma mig för en, det är ju inget väder att bege sig ut i..här hemma vräker det ner just nu!
ett evigt regnande i detta landet!



Kommentarer
Postat av: jayne

Ja, himla massa regn.... men... ja... man får hoppas på en fin vår och sommar!!!!!!

Hittar ni ngn resa???

2012-01-07 @ 12:16:43
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0