glöm inte spriten

Hemkommen från jobbet nu och det känns verkligen skönt!
Ikväll kan jag vara uppe lite längre t.om eftersom jag har min lediga dag imorgon

SÅ SKÖNT...SÅ SKÖNT

Synd bara att det går så fort när man är ledig
sen jobbar jag helgen och SEN mina kära vänner!!
sen är det mindre än två veckor tills jag åker

WHOOOHOOO!!






Nu ska jag se om jag kan rota fram nåt från frysen att laga till middag,
känner verkligen för middag idag eftersom det har varit lite si o så med det
dessa sista dagarna.



GLÖM INTE SPRITA
HÄNDERNA




Kommentarer
Postat av: jayne

ja spriten är viktig. Jag spritar och spritar på jobb... men känner mig kass nu i allafall... ???

A fick stanna hemma idag med och har feber nu... låter krasslig han med... icke alls kul.. men så kan det bli.

Tänk, två veckor...sen är det solen som gäller för er. WOOOOW. Men först ska vi träffas!!! TUMMEN UPP

2009-08-26 @ 18:50:19
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Frida

Ar det ni som har kopt upp spriten pa apoteket? ha ha ha Jag laste nagot om det.

2009-08-26 @ 18:52:47
URL: http://abbagals.blogg.se/
Postat av: Frida

Alltsa this is not f..... fair. Jag vill ocksa traffa er tva. Get your butts overhere.....we could have some fun....min hubby lagar garna mat at oss alla...."ha ha ha """" Oooh och jag lovar att allt ar stadat och fint om ni kommer...."ha ha ha"

2009-08-26 @ 18:59:02
URL: http://abbagals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0