monkey...monkey



Tjingeling!!!

Tänkte åka till festivalen efter jobb men åkte direkt hem istället och tvättade håret
och ja, nu går jag här och ska fixa och dona mig *hehe*
tänkte ta och raka mig under armarna oxå, o snacka inte om benen *IHHHH*
Liknar ju en *monkey...monkey*

inte klokt så fort håren på benen växer!!
så djäkla dumt att egentligen börja raka sina ben, för hade jag inte börjat
med det så tror jag inte jag hade haft så mycket benväxt eftersom man kan se
det på sin mamma t ex...hon har aldrig rakat sina ben och hon har heller inget hår på dom!!

satans kompisar när man var yngre att dom skulle få en till att börja *S*
och jag vet precis vem som fick MIG att börja
Grrrrrrrrrrrrrrrrr

ska skälla på henne lite trots att jag inte sett henne på ett antal år *S*

tur det finns fina hjälpmedel *hihi*



Kommentarer
Postat av: Rosida

Snygg outfit!! :D

2009-08-19 @ 18:23:22
URL: http://beyondthesurface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0