man ser allt det heliga..

FELIX DÅ





OCH FELIX NU




syns kanske inte så stor skillnad på foto men i verkligheten syns det, vår granne Pia fick komma hit och klippa honom för hon har tydligen gjort sånt innan!
Hon blev dock inte riktigt klar eftersom Felix blev trött på att ligga stilla..så hon får fortsätta imorgon för att jämna ut allting på honom.
Jag tyckte inte det blev så fint men det är ju säkert skönt för honom och det växer ju ut igen som tur är!!
Mest fel var det av Danny för han klippte bort *byxorna* på honom HELT GALET FEL..och jag blev arg på Danny..nu ser man typ allt hans *heliga* ja inte snorren då,, men gumpen och kulorna ((( stackars min hund )))    ((( och djälka karl)))


Annars har kvällen vart ganska ok..lagade middag, blev korv stroganoff med ris o grönsallad idag...enkelt och gott





Och jaaa..nu är det snart dags att avsluta denna dagen, ska sätta mig och titta lite på dumburken, inte för att jag tror att där är nåt men skönt att bara sitta och slötitta en stund innan man somnar och faktist så är jag sjukt sugen på popcorn så japp...

ska poppa lite popcorn här nu!!

*vink**vink*

Kommentarer
Postat av: Anders

De är syskon och både lika fast ändå olika form på katt, Leia är som sin mamma ganska liten hela hon och väger 0,5 kg mindre. :)

Vilken fin hund :)

//ANders

2009-08-07 @ 14:45:20
URL: http://zebben.eak.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0