vänskap

Fredag idag och det känns skönt men hade ju såklart varit bättre om
man fått vara ledig imorgon och på söndag
men icke en changs..det är min jobbehelg så det är bara till att
stiga upp och se glad ut :)
Brukar gå ganska fort när man väl kommer dit och jobbar och det är
jag tacksam för!
Nu väntas det nämligen två roliga händelser både nästa Fredag och
sen Fredagen därpå, så VISST kan dagarna få lov att  gå fort *L*

Nästa Fredag är det dags att träffa det gamla tjejgänget som jag umgicks med
när jag var tonåring, har inte sett dom på åratal, ja säkert kan det vara 20-21 år sen
så gissa om jag tycker det ska bli kul?
WoooooHooo
Men jag tror samtidigt att det kommer kännas väldigt pirrigt och  nervöst oxå
vi har ju alla fått olika erfarenheter,livskvaliteer,normer och värderingar,
alla har vi ju mognat på dessa åren, skaffat oss familjer och nya intressen.
Men det ska bli hur kul som helst att möta dom igen
Ser verkligen fram emot det!
Vi kommer nog ha mycket att prata om ialla fall, både om dåtid,nutid och framtid!










Sen nästa Fredag igen kommer den andra roliga händelsen
Nämligen
då är det dags att bege sig upp på ett läskigt plan och flyga
ner till
Cypern

WoooHoooo




Hmmm...ja tur det inte är ett sånt här plan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0