knorr,scan,coopextra och findus samarbetar!

Tjaaa....den som letar hon hittar :)
jag hade ju inte bestämt vad vi skulle äta idag när jag var på jobb
har typ inte haft tid att fundera på det, så när jag då körde hem så tänkte
jag som så att jaaa...jaaa...finns väl ALLTID nåt ätbart där hemma!!
saken var bara den att jag inte visste ifall jag hade hemma alla ingredienser
till en hel middag..... för MIDDAG ville jag verkligen ha idag!!!

In som sören på konsum och handlade mjölk för det visste jag att jag inte
hade hemma, åkte även ner hundmat o kattmat i korgen
sen snabbt som attan till kassan för att betala.

HAHAHAHA.....så billigt har jag nog aldrig handlat innan!!

Jaja..när jag sen kom hem så rotade jag runt lite i frysen,skafferiet och kylen
och tro det eller ej
men *WOOOOOW*
Jag lyckades åstadkomma en hel middag utan att behöva tänka så mycket
och utan att behöva handla så mycket!
detta hittade jag




en pak findus broccoli,,1 pak knorrs sås,,1 pak coops potatismos och en påse scans hamburgare
hahaha...alla fyra av olika märke!!
snacka om att olika företag helt enkelt MÅSTE SAMARBETA IBLAND hehe.

resultatet blev i alla fall så här




inget recept finnes
eftersom allting står på paketen hur man ska göra
hihi



Nu dags för mig att sätta mig och skriva lite mail
som jag vart lite slö med
återkommer kanske senare?
PÖSS







Kommentarer
Postat av: nils

Var blev katt-och hundmaten av???

Det så gott ut på tallriken, men......

2009-08-27 @ 10:38:33
URL: http://nilsmohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0