good by for this time puerto rico

Hemma igen efter en helt underbar vecka nere i puerto Rico, men herregud vad en vecka går fort!! Man hant ju knappt dit förren det var dags att åka hem igen! jag skulle lätt kunna vara där ett par dagar till, samtidigt längtade man hem till barnen och till smulan o felix, men hade ju telefonkontakt med dom näst intill varje dag så på det viset var det ju lugnt. Ett otroligt fint hotell hamnade vi på högt HÖGT uppe i berget *Brrrr* lite läskigt men det gick ju bra trots min höjdskräck. Vacker utsikt över Atlanten från vår balkong, helt underbara buffe-bord,det enda man gjorde var att äta o dricka....dricka o äta!! *hehe* ja så nu får man hålla igen ett par veckor för att gå ner kilona som man gått upp denna underbara vecka. Skulle helt klart kunna återvända dit men när jag tänker på höjden så Njaaa...nästa gång väljer jag nog nåt nere på marken :) ( har faktist redan börjat kolla ny resa )

LITE BILDER KANSKE??.......ok..håll till godo!

från flygplanet



utsikt när vi strax ska landa!

 


middagen på planet


vårt hotell nerifrån stranden ( fatta min rädsla att ta bussen upp dit ) *L*

 


utsikt ner till stranden från hotellet



vy från balkongen



ja lite utsikter från vår balkong ( tryck på bilden för större bilder)


I poolbaren




 

stranden

 




en kväll träffade vi Petra och Patrik och det var JÄTTETREVLIGT!

Lite av buffen på hotellet men detta var bara en liiiten del av allt det goda.

men som sagt en vecka går snabbt så igår var det dags att flyga hem igen..hej o hå .

Nu längtar jag redan till nästa resa *L* och just nu sitter Jeppe o Becky på flyget på väg hem från Teneriffa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0