snyft..snyft..snyft


godmorrning alla folks...idag är det hett,,hett,,hett...nästan lite för hett enligt mig, men som sagt man ska ju inte klaga, jag har i alla fall haft tur med vädret än så länge under min semester.
Annars brukar ju inte Juni månad vara sådär strålande vackert!
Idag är det bara att vara hemma och njuta i trädgården, min bil har ju körförbud från och med idag *snyft,snyft,snyft* missade ju som sagt min besiktningstid (och då får man väl skylla sig själv antar jag?) men jag fick ingen ny tid förrän den 8 Juli så det är ju en hel vecka till, får väl sätta mig på en sur äcklig buss om jag vill komma nånstans, jag hatar att åka buss,alltid massvis med folk o nu på sommaren är det såååååå varmt  i bussen, dåliga fläktar har dom.
I nödfall kan jag väl låna Dannys bil tror jag.
han jobbar med  taket i uterummet idag, fattar inte hur han pallar när det är så varmt..men men...



Felix fick sig en kallducsh nu i förmiddags, stackars djur med all päls i denna värmen!


han tyckte nog bara det var skönt....


för här ligger han och gosar sig efteråt, nybadad och fin *L*

Nu ska jag ut i solen igen.  men pöss på er så länge. :)


Kommentarer
Postat av: Frida - Skönhetsbloggen!

Vädret är verkligen fantastiskt! :)

2009-07-01 @ 12:58:15
URL: http://strawberriness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0