award

jag fick en award av Malou idag, tack så ♥-ligt ...ska skriva 10 saker om mig själv och skicka vidare till 3 personer

de 3 är Jayne, Christoffer, Åsa

 

  • jag är sambo och har tre underbara barn på 22,21 och 14 år
  • jag älskar att prova på nya maträtter
  • Tyvärr så röker jag, men ska försöka sluta
  • älskar att åka utomlands och se nya platser
  • jag jobbar inom äldreomsorgen
  • är oftast glad men kan ha ett sjutusan till humör om det inte går som jag vill.
  • är en katt kvinna=älskar katter o speciellt då min smula
  • snäll och ärlig och kamratlig
  • ständigt orolig över att något hemskt ska hända mina barn
  • rädd för döden och SNACKA inte om spindlar  *Brrrrr*

Kommentarer
Postat av: Malou

Trevligt att veta mer om dig =)



Snart bär det av mot solen....FAN va jag längtar!!!



Kram

2009-11-09 @ 06:51:11
URL: http://hacker.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0