ONÖDIGT

JUST NU UNDRAR JAG VAR KATTSKRÄLLET ÄR???
har inte sett henne på flera timmar ju!
JÄTTEOROLIG!!
klockan börjar bli mycket.
VAD SKA JAG GÖRA?
denise har letat på hela ovanvåning
JAG HAR KALLAT O *KSSS* MELLAN DÖRREN
hon vägrar komma fram!
JÄVLAAA JÄVLAAA KATTHELVETE!!
hon gör det för att retas
ÄR SÄKER
hon ser mig lida
OCH HON LIGGER PÅ LUR NÅGONSTANS
jäkla katt
HON VILL SÄKERT LEKA
men hon fattar inte hur trött jag är
HON TÄNKER BARA PÅ SIG SJÄLV
jevla katt
HON VET JAG ÄLSKAR HENNE
då ska hon fan va försiktig
SÅ JAG INTE SLÄNGER UT HENNE PÅ GATAN
bland de stora katt-grabbarna
MEN HON GER DOM PÅ KÄFTEN
det har jag redan sett!
HAHAHAHAHA
vad vill jag med detta?
INGEN ANING
hihi
SOV GOTT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0