Fiskpinnar o hamburgare

Håller på att laga middag här nu men inget speciellet alls, utan idag blev det lite omprovisation  eller va det heter?
hade ju inte alls bestämt mig för något så jag kollade i frysen när jag kom hem, där fanns ett halvt paket fiskpinnar och i en annan påse låg där ett par stackars hamburgare *L* Mmmm...så idag blir det fiskpinnar o hamburgare till middag Ahhhh...va gott!  (skojjar) men ibland orkar man lixom inte bry sig...speciellt inte när man kommer hem från jobb och inte har den blekaste aning om vad man ska göra...då blir det så här...Antingen får de ta fiskpinnar eller oxå hamburgare *valet är fritt* man kan ta bägge delar oxå om man vill *L* och givetvis ska jag göra lite potatismos till.
Jaja...dagen har vart ganska bra, nu ska jag ju bara jobba imorgon oxå sen är jag ledig på Fredag.
Min tant kom hem från sjukhuset idag, känner mig lite orolig över henne...att hon ska gå o falla igen men jag får försöka att inte tänka på det när jag är ledig...men hon är 98 år så det är klart att man tänker ju!

nej måste fortsätta med mina fiskpinnar nu så de inte blir svarta :)



Kommentarer
Postat av: Jayne

Ja du ibland får man ta vad man har... och så får det bli så. Yngste sonen gick hem från skolan idag... sjuk. Äldste sonen hade vernissage så han skulle stanna i skolan hela dagen/kvällen. Jag skulle ha kurs på kvällen... mannen skulle på vernissage...

Ja... fiskpinnar här med.. tillsammans med pommes... så fick det bli.

Kram på dej

2009-10-21 @ 21:17:46
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Eva

Åhh, vad jag tycker att du är duktig som lagar mat varje dag. Fy bubblan vad jag tycker att det är tråkigt, tvingar alltid Jörgen att göra det. Om han inte lagar åt mig så åtminstone till Mimmie. Bara tanken att stå och laga mat efter jobb, nä blä. Men ibland måste man ju som förra helgen när han inte var hemma. Det gick och det var gott tyckte jag. Kram

2009-10-22 @ 11:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0